Sailuni edu võti on kvaliteedi ja hinna tasakaal

Suurte ja oluliste valdkonnas osalejate ühinemisega loodi rehvibränd Sailun, mille eesmärk oli parima kvaliteedi- ja hinnaga rehvide arendamine.
Selle saavutamiseks on ettevõte investeerinud miljardeid teadusuuringute ja kaasaegsete testimiskeskuste loomises, uusimates tehnoloogiates, seadmetes ja tarkvaras, mis vastab maailma, sealhulgas ELi, USA ja teiste turuliidrite nõuetele.

Võib öelda, et nii tõsiselt arengus, uuendustes ja täiustustes suhtuvad ainult kõrgeima klassi rehvide tootjad.

Tuginedes turu nõudlusele

Sailun on suutnud kiiresti kohaneda turu nõudlusega, täpselt mõistes klientide vajadusi ja töötades välja neile vastuse - kõrgkvaliteetseid rehve soodsa hinnaga, pikka kasutusea, kõrge vastupidavuse, ohutuse ja mugava sõiduga.